torsdag 15. september 2011

Syøkt

Igår kveld begynte jeg på Pineapple Logcabin blokkene som Sam (i Under the rainbow bee) ønsket seg.


Så snart de første rundene var unnagjordt gikk det ganske fort. Etter ett par timer idag tidleg med sying og plukking av papirbiter på baksiden, så er blokkene klar til å sendes med posten til Australia imorgen
Er også igang med en ny bee "Gees in a ring swap" Denne er litt mer intensivt.  Jeg skal lage 8 like blokker i de fargene som de enkelte ønsker. Alle skal bruke sine egne stoffer. Begynte så vidt med 1/4 av en blokk i gult, rødt og blått, men mitt hvite Kona snow var for mørkt. Så nå går jeg og venter på pakke ifra Equilter med stoffet i den rette hvitnyansen slik att jeg kan komme igang. Begynner å haste litt. Har to måneder på å fullføre blokkene, men 14 dager er allerede gått og dette er blokker som ikke blir ferdige på en time eller to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar